…

Druhý ročník projektu Fashion Point byl opět úspěšný

Zlín má za sebou druhý ročník projektu Fashion Point, který letos nabídl mnoho inspirativních řečníků, inovativní výstavu Ateliéru designu obuvi, fashion market a kvalitní práce pěti studentek Ateliéru designu oděvu.

Lifestyle
Zlín má za sebou druhý ročník projektu Fashion Point, který letos nabídl mnoho inspirativních řečníků, inovativní výstavu Ateliéru designu obuvi, fashion market a kvalitní práce pěti studentek Ateliéru designu oděvu.

Na událost se během dne přišlo podívat kolem dvou set návštěvníků, na večerní fashion show pak dorazilo přes čtyři sta diváků. Organizátoři, studenti Fakulty multimediálních komunikací, Univerzity Tomáše Bati, tak zopakovali loňský úspěšný start projektu a těší se ze zdařilého výsledku půlročního snažení a příprav.

Na fotky z druhého ročníku projektu Fashion Point se pdívejte v galerii na konci článku.

Druhý ročník Fashion Pointu navázal na úspěšný start zakládajícího ročníku. Téma fashion insight ve kterém se nesl sobotní den v 14|15 BAŤOVĚ INSTITUTU si pochvalovali nejen návštěvníci, ale také organizátoři.

Kateřina Bílková, jedna z projektových manažerek, celou událost shrnula následovně: „Fashion Point byl letos skvělý, přišla spousta nových tváří a to i těch, které nejsou ze Zlína.

Cream chillout zóna byla vyšperkovaná a návštěvníky velmi oblíbená, což nás potěšilo. Za večerní fashion show děkujeme především art directorce Adrianě Šatkové, která odvedla skvělou práci, a my jsme si díky ní mohli užít celý večer.“

Přes den mělo přednášku šest řečníků, byli to: Thea Kučerová, šéfredaktorka časopisu ZOOT, Aleš Loch se svou zlínskou značkou Playbag, Veronika Blabla Hubková, koordinátorka projektu Fashion Revolution, Terezie Kovalová, modelka a cellistka, Martina Mühlberger, zakladatelka agentury ScoutYa a Sofia Tureková, mladá studentka a návrhářka, která se těší úspěchům po celém světě.

Martina, návštěvnice celého dne zhodnotila Fashion Point slovy: „Celkově obdivuji výběr přednášejících, který mě dostal. Nebyla nouze o zajímavá témata a pohledy do zákulisí módního průmyslu. Líbilo se mi vzájemné prolínání přednášek jako například pohled úspěšné modelky, majitelky modelingové agentury, nebo mladé módní návrhářky. Všichni byli velmi inspirativní, zejména Sofie, Terezie a Thea.“

Mimo přednášek, které návštěvníci mohli navštívit, se v prostorách patnácté budovy 14|15 BAŤOVA INSTITUTU konal také fashion market s lokálními značkami a k odpočinku byla připravena Cream chillout zóna. Ta současně byla výstavou designových papučí z tvorby Ateliéru designu obuvi – na tento program se dostavilo zhruba dvě sta lidí se zájmem dozvědět se něco nového o módním průmyslu.

Na večerní přehlídku dorazilo přes čtyři sta diváků, což je dle organizátorů nad očekávání vysoká účast. Na tu bylo vybráno pět kolekcí, které měly silnou myšlenku a jejich autorky s nimi chtěly poukázat na různé problémy současné doby.

Každá kolekce byla jiná, ale zároveň doplňovala téma letošního ročníku. „Jedinečný charakter se objevil v použitém materiálu, například v kolekci Sabiny Chrastilové, nebo ve zpracování recyklovaných materiálů, které dala dohromady Romana Lidiaková.

Abychom diváky dostali pod povrch, tak jsme týden před realizací natočili video, které bylo prezentováno před přehlídkou. Každá návrhářka v něm představila svou kolekci. Celou přehlídku si kromě nás užívaly i modelky a já věřím, že i diváci,“ dodává Adriana Šatková, letošní art directorka. Mimo Romany a Sabiny se prezentovaly také Renata Horáková, Katarína Mydliarová a Adéla Malendová.

Sdílejte se svými přáteli FacebookFacebook TwitterTwitter EmailEmail

Autor článku: StudentPoint

Zapoj se do diskuze