…

Víme, kdo jsme? Mluvím ke generaci Y neboli milleniálům

Podle průzkumu PR.Konektoru a NMS Research jsou milleniálové lidé ve věku mezi patnácti až pětatřiceti lety. Jedná se o čtvrtinu české populace. Jejich zvykem je opouštět rodiče a osamostatnit se kolem 25. roku. Ti mladší si chtějí hlavně užívat, bavit se a poznávat. Jaké jsou jejich priority a co dělají ve volném čase?

Lifestyle
Podle průzkumu PR.Konektoru a NMS Research jsou milleniálové lidé ve věku mezi patnácti až pětatřiceti lety. Jedná se o čtvrtinu české populace. Jejich zvykem je opouštět rodiče a osamostatnit se kolem 25. roku. Ti mladší si chtějí hlavně užívat, bavit se a poznávat. Jaké jsou jejich priority a co dělají ve volném čase?

Hraje oblíbený song v nových Beatsech a ty nechápavě koukáš na insta koment od možného přítele s benefity. V tu chvíli z kuchyně letí utěrka přímo k tobě, doprovázena matčiným vyčítavým výrazem.

Pubertální léta jsou dávno pryč, ale ty máš stále pocit, že se nacházíš jinde než rodiče? Diagnóza zní MILLENIÁL. Pojďme poznat „příznaky“.

Heslo na wifi a nebe nad hlavou

Moderní technologie a časté „vygoogli si to“, nás naučilo být jednou nohou v online světě. Naše generace totiž vyrůstala s internetem.

Rozumíme technologiím, jsme více samostatní, neustále koukáme na displeje svých zařízení a heslo na wifinu známe ve všech oblíbených podnicích. My prostě milujeme společnost, i tu virtuální.

Flejmuj, komentuj a dej si bacha na deep shit

Smiřme se s tím, že 6-8 hodin denně trávíme na internetu. Možná se to zdá hodně, ale průzkumy přece nelžou!

Rozumíme technologiím, jsme více samostatní, neustále koukáme na displeje svých zařízení a heslo na wifinu známe ve všech oblíbených podnicích. Foto: iStock

Nejraději si píšeme s kamarády na Facebooku, sdílíme oblíbené písničky, čteme (ne)zajímavé novinky ze světa celebrit a zároveň stíháme překlikávat na Instagram.

Ten poslední dobou frčí, a my s chutí kdeco označujeme hashtagem. Použili jste už #milleniál?

Cestování je jediná věc na světě, která nás udělá doopravdy bohatšími

Oblíbený a naprosto zásadní citát generace Y. Jsme vynalézaví a podnikaví, netrvá nám ani měsíc, než si vybalíme kufry a už máme naplánovanou další cestu.

Foto: iStock

Zavřené hranice a historky o výjezdních doložkách jsou pro nás sci-fi. Nežijeme minulostí. Letenky umíme sehnat za pár korun a stejně tak i ubytování (např. přes Airbnb). Ani cizí jazyky pro nás nejsou problém.

Proto milujeme cestování a užíváme si ho naplno.

Svůj job musíš mít rád

Jaký máme vlastně postoj vůči zaměstnání? Prioritní je balanc mezi prací a osobním životem. V práci se chceme cítit svobodně.

Ačkoliv ji často střídáme, nekývneme jen tak na něco. Spokojenost na prvním místě. Pokud to tak delší dobu není, vydáme se na lov ideálního zaměstnání znovu.

Jaký máme vlastně postoj vůči zaměstnání? Prioritní je balanc mezi prací a osobním životem. V práci se chceme cítit svobodně. Foto: iStock

Rozhodující je pro nás výše platu a v závěsu fakt, že jde o zajímavé a naplňující zaměstnání.

#Přidejseknám! Pranky a hauly ve světě Youtube

Youtubeři, blogeři, instagramisté – fenomén doby. Například v projektu Milka #pridejseknam účinkují přední osobnosti české i slovenské youtubové scény.

Glosátor a vtipálek Kovy, slovenská kráska a mistryně stylu se stovkami tisíc sledujících LucyPug nebo profesionální gamer Housebox. Všichni tři podstoupili výzvy, při kterých ulítlým způsobem otestovali tři nové Milka tyčinky.

Otestovat vlastnosti nových Milka tyčinek můžete i vy! Vyzkoušejte křupavost Milka Nussini, nadýchanost Milka Tender nebo ideální mix chutí v tyčince Milka Oreo a podělte se o to s námi.

Zapojte se do soutěže na instagramu pod #pridejseknam a vyhrajte jednu z cen od Milky.

Sdílejte se svými přáteli FacebookFacebook TwitterTwitter EmailEmail
Zapoj se do diskuze