…

Pražská pobočka PwC otevřela Experience Centrum

Digitální prostor, ve kterém vznikají projekty budoucnosti.

Kariéra
Digitální prostor, ve kterém vznikají projekty budoucnosti.

 

Nahlédli jsme do poradenské společnosti PricewaterhouseCoopers a jejich nově otevřeného Experience Centra. To je součástí mezinárodní sítě více než 30 digitálních prostorů se stejným konceptem, které se nachází doslova po celém světě.

Konkrétně je najdete třeba ve Varšavě, Dubaji, Hongkongu, na Floridě nebo třeba v São Paulu. To pražské je navíc výjimečné tím, že je největší ve střední a východní Evropě.

Co to znamená BXT

Všechny tyto prostory stojí na křižovatce tří myšlenek. Podnikání, zkušenost, technologie, zkráceně BXT (z anglického business, experience, technology).

A proč nestačí jedna myšlenka? Díky tomu, že je každý projekt protkán více odvětvími, je potřeba vidět každý problém z více úhlů a při hledání řešení se zaměřit na všechny tyto části. A tento přístup se aplikuje právě v Experience centru.

Co nová centra přináší klientům?

S více než třemi tisíci kreativních expertů na digitalizaci a design lze v centrech najít řešení nejen stávajících situací, ale soustředit se i na budoucnost podnikání našich klientů.

Zdroj foto: PwC

„Typický meeting v Experience centru je založený na brainstormingu a spolupráci profesionálů z nejrůznějších oborů, kde každý přidá kus svých znalostí. Právník zařídí legislativní záležitosti, daňař se postará o přiznání, expert na rychlé prototypování a design vytvoří a vyladí modely,“ říká Pavla Žížalová, konzultantka a koordinátorka inovačního programu v PwC.

Nepředstavujte si ale pouze místo, kde se schází ti nejlepší a hluboce dumají nad co nejkreativnějšími odpověďmi na mnohdy složité otázky. I klient zde hraje důležitou roli. Stává se doslova součástí týmu. Tak trochu designér, částečně inovátor, důležitý konzultant a 100% zdroj okamžité zpětné vazby, návrhů a vlastního insightu.

To neznamená, že dělá práci za odborníky z PwC. Jeho přítomnost jim ale dává jedinečnou možnost získat jeho náhled na věc v průběhu tvoření. To vše s nejnovějším technologickým vybavením k dispozici.

Kreativní technologie

Je potřeba si nápad ověřit na prototypu? Pokud se jedná o fyzický produkt, je možné ho ihned vytisknout na jedné z 3D tiskáren. Vizualizovat své myšlenky můžou tamní odborníci zase rovnou na nejbližší zdi.

Zdroj foto: PwC

„Kromě popisovatelných a magnetických zdí a 3D tiskáren ke kreativní práci využíváme i interaktivní 80’ displej Microsoft Surface Hub, který umožňuje v reálném čase komunikovat a spolupracovat s varšavským Experience centrem. Pomocí pokročilých vizualizačních softwarů pak zobrazujeme velká množství dat na media stěně, složené z osmi dotykových obrazovek.

Vedle moderních technologií využíváme ale i tradiční metody, kdy kreslíme, lepíme a vystřihujeme. Díky konceptu tohoto prostoru, a hlavně přístupu v přímé spolupráci s klientem, můžeme vytvářet řešení, která jsou mu šitá na míru.“ vysvětluje Kristina Luskačová, koordinátorka Experience centra.

Potenciál bez hranic

Experience centrum ale není otevřeno jen obchodním záležitostem. Je to i prostor pro brainstorming a workshopy se studenty, start-upy a pro všechny, kteří myslí kreativně a chtějí se učit a zdokonalovat.

V současné době připravujeme v centru robotický koutek, kde programujeme Ozoboty a další technologie využívající machine learningu. Potenciál centra je obrovský a my ho hodláme plně využít a dále rozvíjet spolupráci s širší veřejností, abychom dále šířili pilíře, na kterých tento prostor stojí. Tedy naše zkušenosti, chuť inovovat a implementovat technologie.“ uzavírá Pavla Žížalová. 

Navštivte oficiální stránky PwC Digital a podívejte se na workshopy, případové studie a reálné příklady toho, kam až možnosti digitálních prostorů PwC sahají.

 

Sdílejte se svými přáteli FacebookFacebook TwitterTwitter EmailEmail
Zapoj se do diskuze