…

Boj za záchranu českých podniků

Již několik týdnů se potýkáme s nelehkou situací, s níž nikdo z nás nemá žádné zkušenosti. Přesto zrádný koronavirus různými způsoby zasahuje do života každého z...

Lifestyle
Již několik týdnů se potýkáme s nelehkou situací, s níž nikdo z nás nemá žádné zkušenosti. Přesto zrádný koronavirus různými způsoby zasahuje do života každého z...

Již několik týdnů se potýkáme s nelehkou situací, s níž nikdo z nás nemá žádné zkušenosti. Přesto zrádný koronavirus různými způsoby zasahuje do života každého z nás a my se mu statečně snažíme vzdorovat. Šíření nákazy si samozřejmě v první řadě žádá opatření související s ochranou lidského zdraví. Nosíme roušky, nenavštěvujeme se, snažíme se chránit naše nejstarší a pravidelné obchůzky jsme omezili jen na to nejnutnější.

Na co bychom však rovněž neměli zapomínat jsou křehké duše restaurací, barů a kaváren. I ty totiž současnou situaci nesou velmi špatně. Zatímco v běžných dnech pečují o naše pohodlí a poskytují prostor pro rozvoj společenských životů, v posledních dnech jsou zahaleny smutkem a prázdnotou. Ocitly se na druhém konci řeky a cesta zpátky na bezpečný břeh je zatím v nedohlednu.

V souvislosti s postupujícími opatřeními vlády vznikala Asociace Apron, která se v této nelehké chvíli, kdy nemalé množství podniků doslova bojuje o přežití, snaží sdružit co nejvíce provozovatelů restuarací, barů či kaváren a společně získat vládní pomoc, jež by významně podpořila jejich chod.

Všechna tyto zařízení, která díky koronaviru zůstávají zavřená, zaměstnávají tisíce lidí a jejich příjmy jsou závislé na zákaznících, kterých je nyní samozřejmě nedostatek. V tuto chvíli je tedy velice důležité nezapomínat na naší gastronomii a věnovat jí nejen pozornost, ale i nezbytnou pomocnou ruku.

Pokud jsi to právě ty, zoufající si provozovatel některého z těchto zařízení, připoj se k Asociaci Apron a touto cestou bojuj za životně důležitou injekci pro svůj podnik! V současné době asociace zastupuje již 647 podnikatelů, kteří zaměstnávají necelých 16 000 lidí. Staň se jím i ty!

A my ostatní, pojďme se v této nelehké době společně postarat o naše oblíbené podniky! Šiřte tuto zprávu dál, aby se dostala k těm, jimž je určena!