Recenze womanizer Adore Diamond

Skvělý výkon
Diskrétní provedení
Vodotěsná konstrukce
Snadné ovládání
Zápory
Delší doba dobíjení

Vibrátor na klitoris je bezesporu jednou z nejoblíbenějších erotických pomůcek pro ženy. Podtlakové vlny efektivně stimulují klitoris, čímž zaručeně přivedou k orgasmu i tu nejnáročnější dámu. V této recenzi se zaměříme na nový womanizer Adore Diamond, který patří mezi nejvýkonnější podtlakové vibrátory na současném trhu.

Určení pomůcky

Erotická pomůcka Adore Diamond patří mezi podtlakové vibrátory určené k stimulaci klitorisu. Vibrace tradičních vibrátorů jsou sice velmi příjemné a účinné, avšak mohou někdy způsobit znecitlivění klitorisu. Dalších orgasmů lze pak dosáhnout jen velmi těžko. S Adore Diamond si můžete dopřát orgasmů, kolik jen si budete přát. Jednou z hlavních předností této podtlakové pomůcky je bezdotyková stimulace. Tlakové vlny intenzivně, a zároveň jemně masírují klitoris, aniž by bylo nutné se ho přímo dotýkat, otvor ve hračce je dostatečně velký a zvládá to dokonale.

Vzhled a materiál

Adore Diamond vyniká nejen po stránce výkonu, ale dech vám vyrazí i svým vskutku unikátním designem. Na první pohled by jen málokdo poznal, že se jedná o erotickou pomůcku. Hračka ve tvaru růžovo-zlatého diamantu připomíná spíše flakón s parfémem či balení luxusního krému či pomády. Vašeho nového kamaráda tak nemusíte doma složitě schovávat, ale bez obav si jej můžete vystavit v koupelně či na nočním stolku.

Stimulátor klitorisu Diamond

Podtlakový stimulátor je vyrobený z vysoce kvalitního lékařského silikonu. Tento materiál je nejen naprosto bezpečný a nezávadný. Je také velmi příjemný na dotek a velmi snadný na údržbu. Zlatá krytka, jež chrání hubičku vibrátoru, je vyrobena z ABS plastu, který se může pochlubit vysokou odolností.

Adore Diamond – Hodnocení vybraných vlastností

Pozn.: Hodnotíme max. počtem bodů 10.

Materiál a tvar – 10/10

Při výběru erotické pomůcky byste měli brát zřetel nejen na výkon, ale i na použité materiály. Na výrobu podtlakového stimulátoru Adore Diamond byly použity pouze zdravotně nezávadné materiály s bezpečným složením. Pomůcka se skládá ze dvou částí. Samotné tělo vibrátoru je vyrobeno z lékařského silikonu. Jedná se o nejoblíbenější materiál na výrobu erotických hraček, protože vyniká velkou odolností, nezpůsobuje alergické reakce, a navíc je nesmírně příjemný na dotek. Hubičku vibrátoru pak chrání zlatá krytka z tvrzeného ABS plastu.

Materiál je opravdu příjemný a nestudí. U některých dámských erotických hraček je první dotek nepříjemný, protože je pocitově chladnější. A i když vás za malou chvíli rozpálí, tak první pocit není ten nejpříjemnější. U Adore Diamond to tak není, samozřejmě nehřeje (to by teprve byla erotická vychytávka), ale ani nestudí. Za tohle rozhodně plusové body 🙂

Adore Diamond se od ostatních stimulátorů liší také svým tvarem. Většina podtlakových stimulátorů, ať už se jedná o oblíbené Womanizery či Satisfyery, má povětšinou podlouhlý tvar. Tyto vibrátory se velmi dobře drží, ale jsou i o poznání větší. Adore Diamond patří mezi mini erotické pomůcky, tudíž vám nebude překážet ani při sexu s partnerem. Díky zkoseným hranám hračka skvěle padne do ruky, avšak postačí ji přidržovat pouze pomocí prstů.

Možná mám jen dostatečně dlouhé ruce a prsty, ale lehoučké přidržování mi nedělalo problémy. Spíš mě příjemně udivilo, že když jsem našla správnou polohu, tak pak diamantík držel sám a i při vibrování neměl tendenci někam utíkat nebo se uvolňovat.

Počet programů a funkce – 8/10

V porovnání s komplikovanými pomůckami, které disponují celou řadou funkcí a režimů, které lze všemožně kombinovat, může Adore Diamond vypadat trochu obyčejně. V tomto případě však rozhodně platí, že v jednoduchosti je krása. Podtlakový vibrátor nabízí celkem 7 různých režimů, které pomocí tlakových vln dráždí klitoris.

Jednotlivé režimy se od sebe liší pouze intenzitou vln. Tlakové vlny této pomůcky vás sice neroztančí, zato vás spolehlivě přivedou k silnému orgasmu. Stačí se rozmyslet, jak rychle chcete být „hotová“ a podle toho zvolit intenzitu. Zatím jsem k sedmičce nedorazila, možná bych totiž nestihla napočítat ani do 5. Předpokládám, že každé tělo má jinou citlivost, ale nastavené to mají krásně a snad pro každou z nás.

Pokud však dáváte přednost pulzům v rytmu srdce, postupnému střídání dlouhých a krátkých pulsů, či si rády užíváte vibrace v rytmu vaší oblíbené hudby, Adore Diamond vás možná tolik příliš neosloví. Na to je perfektní třeba womanizer prémium.

Design Adore Diamond – 10/10

Co však obyčejně rozhodně nepůsobí, je vzhled této erotické pomůcky. Po designové stránce patří Adore Diamond mezi unikátní vibrátory. Místo typického podlouhlého tvaru se tato hračka pyšní stejnými liniemi, jako má drahokam.

podtlakový vibrátor Adore Diamond

Funkční část pomůcky je kruhového tvaru, avšak díky zkoseným hranám, které vytváří iluzi diamantu, se hračka velmi dobře drží a neklouže. Součástí podtlakového vibrátoru je také víčko ve tvaru kuželu, který perfektně podtrhuje jedinečný design. Zlaté víčko má však i praktické uplatnění. Účinně totiž chrání sací hubičku před nečistotami.

Víčko dobře drží, ale jako jediná část téhle erotické hračky je hladké. Takže mi na začátku párkrát nešla krytka oddělat jen potmě a pohmatu, chce to tak 3x zkusit a pak už víte jak na to. Za světla, nevím proč, tento problém nenastal ani jednou.

Ovládání Adore Diamond – 9/10

Ovládání tlakové pomůcky Adore Diamond je nesmírně jednoduché. Namísto komplikovaného ovládacího panelu s několika tlačítky pro přepínání mezi nejrůznějšími režimy a funkcemi, se zde nachází pouze jedno jediné tlačítko. S jeho pomocí přístroj zapnete, a zároveň přepínáte mezi jednotlivými stupni stimulace. K zapnutí a vypnutí stačí jen podržet tlačítko o maličko déle než když přepínáte. Ale není to zas tak malý rozdíl, abyste si erotickou hračku omylem vypli místo zvýšení sacího výkonu.

Pochválit musím také umístění ovládacího prvku. Tlačítko se nachází ve spodní části pomůcky, tedy na opačné straně než se nachází sací hubička. Velkou výhodou je vystouplá struktura tlačítka, díky které ho hravě najdete i po tmě. Hrátky tak nebude rušit složité a zdlouhavé hledání ovládacího panelu, nebo přemýšlení „jak to přepnout“.

vibrátor Adore Diamond

Diskrétnost Adore Diamond – 10/10

Dnes již rozhodně neplatí, že každou erotickou pomůcku poznáte na první pohled. Leckteré hračky do ložnice pro muže i ženy svým designem připomínají běžné předměty, jako je lampička či bluetooth repráček. Podtlakový stimulátor Adore Diamond rozhodně patří mezi ně. Svým vzhledem totiž připomíná spíše flakón s parfémem či pleťový krém.

Opravdu hodně mě překvapil a potěšil tichý chod. Podtlakové vlny jsou v porovnání s tradičními vibracemi o poznání tišší než u jiných testovaných womanizérů a satisfyerů. V domácnosti, kde jsou i další obyvatelé je stres z vyrušení spolehlivým zabijákem rozkoše. S tímto drahokamem však můžete dovádět bez obav, že by vás hlučné vibrace prozradily. Samozřejmě s obezřetností, nejlepší jsou stejně zamčené dveře do ložnice.

Napájení Adore Diamond – 9/10

Podtlakový vibrátor Adore Diamond patří mezi dobíjecí pomůcky. Po jeho provoz tak nebudete potřebovat tužkové baterie, ale jednoduše hračku nabijete pomocí přiloženého kabelu. Hračka je vybavena magnetickým dobíjením, které je nejen praktické, ale díky absenci zdířky je celá konstrukce voděodolná, a stimulátor si tak beze strachu můžete vzít i do vody.

Plně nabitá baterie vydržela na 80 minut dovádění. Dobře, tak dlouho bych nevydržela já, ale měla jsem ji na stole zapnutou na 4 stupeň a hlídala čas, pokud to některá zkusíte a vydržíte v praxi, tak klobouk dolů. Jeden nabíjecí cyklus pak trvá cca 90 minut. Možná bych ocenila kratší dobu nabíjení a možná delší dobu provozu. Jo a úplně nejvíc bych ocenila, kdyby měla nějaký ukazatel baterie, tedy konkrétně jak moc je vybitá. Není horší zážitek, než když hračka přestane vrnět těsně před vyvrcholením.

Tvarem a velikostí je to ideální erotická hračka na cesty a pokud s sebou nemusím brát nabíječku, tak by to bylo ještě lepší. Kdo miluje velmi dlouhé a časté hrátky, nesmí si samozřejmě zapomenou nabíječku doma, protože erotické hračky zatím většinou nejednou na vlně univerzálních nabíječek jako mobily (což je možná trochu škoda). S ohledem na jiné přednosti produktu se však jedná pouze o drobný nedostatek.

Závěrečné zhodnocení – Adore Diamond

Podtlakový stimulátor na klitoris Adore Diamond rozhodně stojí za vyzkoušení. Má malé a kompaktní rozměry, díky nimž se bez problému vejde i do kabelky, a přesto se pyšní opravdu silnými tlakovými vlnami. Tahle erotická pomůcka nabízí celkem 7 režimů, které se liší intenzitou sání. Slabší vlny jsou vhodné pro ženy s citlivým klitorisem, nebo pro delší a postupné vzrušení a čekání na vyvrcholení. Silné vlny zase spolehlivě vynesou do nebe i ty nejnáročnější dračice. A nebo si v průběhu prostě přepínáte intenzitu podle nálady.

Pochválit musím i bezkonkurenční design. Připomíná spíše lahvičku parfému než erotickou hračku. Neobvyklý design působí až luxusní dojmem a skvěle vymyšlená je i konstrukce hračky. Díky kulatému tvaru se zkosenými hranami se velmi dobře drží a plastové víčko ve tvaru kuželu spolehlivě chrání sací hubičku před nečistotami. Navíc i cenovka je příjemná, za skvělý výkon, odolnou a vodotěsnou konstrukci i povedený design je to vlastně málo. Mohu jen doporučit.

Adore Diamond

9.3
Perfektní