Recenze erotické hry Nevinné hrátky Deluxe

Erotická hra Nevinné hrátky DeLuxe
9.75
PERFEKTNÍ
Sečteno a podtrženo
Ve hře Nevinné hrátky Deluxe na vás čeká neuvěřitelných 364 úkolů a odměn. Při odkrývání kartiček si budete plnit nejen své sexuální fantazie, ale také si užijete sladké mámení ve formě úkolů s využitím sladkých dobrot. Oceňujeme, že součástí balení jsou erotické pomůcky. Užijte si dnes večer s Nevinnými Hrátkami Deluxe. Bude se vám dnes hodit bičík, škraboška a nebo peříčko?
Klady
Nové zkušenosti a zážitky
Prohloubení intimity
Velké množství úkolů ve hře
Součástí balení jsou erotické pomůcky
Zápory
Vyšší cena
Pár nesplnitelných úkolů v balíčku karet

Vyzkoušejte vylepšenou verzi Nevinných hrátek pro dva a zažijte nezapomenutelné zážitky, které vás sblíží ještě víc. Pozor! Nevinné hrátky Deluxe rozhodně nejsou nevinné.

Chcete se dozvědět více o erotických stolních hrách? Pak se podívejte na souhrnnou recenzi nejlepších erotických stolních her.

Hodnocení vybraných vlastností – Nevinné hrátky Deluxe

Pozn.: Hodnotíme max. počtem bodů 10.

Zábava u hry Nevinné hrátky Deluxe – 10/10

U hry Nevinné hrátky Deluxe firma Albi odvedla velmi dobrou práci. Ve hře na vás čeká mnoho zábavných úkolů a odměn, které si budete navzájem s partnerem plnit. Vstupte do světa vášně a fantazie a vyzkoušejte sami. Díky přiloženým pomůckám se vaše hrátky stanou ještě peprnější. Využijete bičíku, šlehačky, nebo jen toho s čím jste se narodili, tedy vašich rukou a úst? Budete třeba druhému předvádět striptýz, líbat se, poutat se nebo si plnit velmi hříšné úkoly, které na vás ve hře čekají.

Náročnost pravidel – 9/10

Jako je tomu u většiny erotických stolních her pravidla hry nejsou komplikovaná. Cílem hry je se dostat na herním plánu s hrací figurkou do cíle. Hru začíná vždy žena. S partnerem si budete navzájem plnit různé erotické úkoly. Kartičky jsou rozděleny na dvě části, pro muže a pro ženu. Dle náročnosti jsou úkoly rozdělené také barevně. Nevinné úkoly mají barvu modrou a hříšné úkoly barvu červenou. Závěrečné úkoly jsou na žlutých kartičkách. Po herním poli postupujete pomocí házení herní kostkou, na které jsou vyznačeny symboly. Oba hráči sbírají během hry karty s odměnami. Ten, kdo vyhraje si vybírá jedno přání z odměn.

Herní materiál – 10/10

Nevinné hrátky Deluxe - erotická hra

Velmi chválíme provedení hry. Hra je vyrobená z kvalitního materiálu a designově je promyšlená do posledního detailu. Kombinace černočervené a modré barvy dává hře šmrnc. Opravdu krásné je zlaté provedení hrací kostky a hracích figurek. Škraboška v černo-červené barvě s krajkou je nádherná. A co ve hře ještě najdete? Těšit se můžete na pouta, bičík s důtkami, svíčku ve tvaru srdce a růžové lístky. To je doopravdy slušná výbava na domácí hrátky.

Znovuhratelnost – 10/10

Hru Nevinné hrátky Deluxe můžete hrát klidně pravidelně. Hra obsahuje celkem 364 úkolů, které budete s vaší polovičkou navzájem plnit. V každé hře na vás čeká jiná kombinace erotických úkolů a odměn.

Celkové hodnocení erotické hry Nevinné hrátky Deluxe

Erotická stolní hra Nevinné hrátky Deluxe nás celkově nadchla. Provedení hry je krásné a kvalitní. Navíc na vás v balení čekají erotické pomůcky, které můžete vyzkoušet nejen během hry. Chválíme velké množství úkolových a odměňovacích karet. Díky tomu se karty střídají, úkoly se mění a hra se jen tak neohraje. Jediné, co bychom vytkli je pár úkolů, které jsou těžko proveditelné. Pořiďte tuto hru partnerovi k výročí nebo přátelskému páru k narozeninám.

Nevinné hrátky Deluxe

9.75
PERFEKTNÍ
Klady
Nové zkušenosti a zážitky
Prohloubení intimity
Velké množství úkolů ve hře
Součástí balení jsou erotické pomůcky
Zápory
Vyšší cena
Erotická hra Nevinné hrátky DeLuxe
Sečteno a podtrženo

Už jste se s partnerem domluvili, že si zahrajete Nevinné hrátky Deluxe a nevíte jakým alkoholickým nápojem uvolníte večerní atmosféru? Pak se nechte inspirovat v článku o nejlepších alkoholických nápojích. A co zkusit nažhavit vaší drahou polovičku nějakým tím sexy prádlem? Více se dozvíte v článku o erotickém, sexy prádle.