Vyzkoušeli jsme: Zabírá každodenní běh na hubnutí?

Zkoušeli jste někdy každý den běhat? Pocítili jste nějakou změnu?

Ve většině odborných časopisů o hubnutí se dočtete, že k hubnutí je třeba alespoň 30 minut v kuse běhat. Já jsem se však rozhodla, že si tento časový úsek rozdělím na 15 minut ráno a 15 minut večer. Chtěla jsem vyzkoušet, zda toto rozdělení nějak ovlivní můj váhový úbytek. Běhala jsem každý den.

Z běhání v letních podvečerech se může stát příjemná povinnost.

Prvních pár dní

První dny byly krušné. Už po ranním běhání jsem byla unavená a do večerního se vyloženě nutila. Jakožto lenoch první kategorie jsem se ale snažila překonat sama sebe a jít do toho naplno. Dala jsem si za cíl zhubnout za dva měsíce alespoň pár kil, a to jen pomocí běhání a bez omezení jídla.

Další dny jsem si zvykla, přestaly mě bolet nohy a byl to příjemný pocit, hlavně když člověk doběhne do cíle. Jsem člověk, který když nevidí výsledky hned, jde od toho. A po dvou týdnech jsem stále nic neviděla. Jediné, co mě stále doprovázelo, byla lepší nálada a spousta pozitivní energie.

Běh + přidání sedů lehů

Už od začátku tohoto testu mi nešlo tak úplně o váhový úbytek, ale chtěla jsem trochu zredukovat svoji pneumatiku kolem břicha a stále rostoucí zadek.

K běhání jsem si každý den přidala 200 sedů lehů. A výsledek? Žádný. Stále jsem běhala svou obvyklou denní dávku a cvičila sedy lehy, ale výsledek se nedostavil takový, jaký jsem čekala. Jediné, co se s mým tělem odehrálo, bylo zpevnění lýtek, stehen a zadku. Břicho zůstalo stále „rozkydlé“ a nevzhledné.

Jediný účinný způsob jak zhubnout je zdravě jíst.

Výsledek?

Můj verdikt? Zjistila jsem, že bez úpravy stravy to prostě nepůjde. Ať se stavím na hlavu, jak chci. Ostatně mi to nedávno potvrdil i můj trenér, který řekl, že zhubnu jídlem, a ne cvičením. Takže veškerá moje snaha o zmenšení jakékoli tělesné partie byla marná.

A jak pokračuju? Trenér mi sestavil jídelníček a já se ho snažím poctivě dodržovat. Za měsíc mám dole 2,5 kila, pneumatika i zadek se zmenšují.

Jestliže chcete viditelně zhubnout, raději si nechte sestavit jídelníček. Jinak to nepůjde!

 

A jaké máte zkušenosti s běháním vy? Pozorujete na sobě úbytky váhy v požadovaných partiích? Napište nám vaše názory na náš Facebook.


Foto: deviantart.com

Podobné články