Proč si muži tak rádi stěžuji, kolik času a peněz jejich přítelkyně vyhazuje v dm a podobných drogeriích, když většina z nich nechává nákup vlastní kosmetiky na nich? Pouze 56% mužů si totiž kupuje kosmetiku samo. Zbylých 44% tuto starost nechává své drahé polovičce, nebo mamince.
Co muže ovlivňuje při výběru?
Nejspíš nepotkáte příliš mnoho mužů, kteří by se jen tak nečinně procházeli po drogerce a obhlíželi novinky, které se tam za poslední dva dny objevily. 63% mužů totiž nakupuje kosmetiku až v okamžiku, kdy jim dojde. Pouze 30% mužů pocitvě čeká na výprodeje, než si koupí něco nového a 7% se kodí do drogerek kochat a kupovat cokoli, na co má náladu. Při výběru je nejvíce ovlivňuje cena a značka. Na ty si potrpí 49% mužů. Důležité jsou pro ně také vlastní zkušenosti. Až 31% je při nákupu zohledňuje. Složení kosmetiky příliš neřeší. Více než polovina mužů se o ekologii při koupi kosmetiky vůbec nezajímá.
Méně peněz kosmetiku, více na pivo
Jede z největších rozdílů mezi mužem a ženou při koupi kosmetiky, jsou peníze, které kosmetice obětují. Muži na rozdíl od žen průměrně utratí pouze 3000 Kč, tedy o polovinu méně než žena. Průměrný muž má doma pouze 9 produktů, z nichž 5 aktivně využívá.
https://www.picodi.com/cz/nakup-hlavou/kosmeticke-preference-cechu