Napište svému budoucímu já

Časem sice ještě cestovat neumíme, ale díky moderním technologiím dnes už každý může sám sobě napsat e-mail do budoucnosti. A to taky není k zahození.

Řeč je o internetových stránkách typu futureme.org, letter2future.com nebo starsija.cz. Ty vám umožní posílat e-maily, které příjemce obdrží až ve vámi určené datum. Ať už to má být příští týden nebo až za dlouhých patnáct let.

Jak to celé funguje?

E-mail do budoucnosti můžete poslat jak sami sobě, tak někomu z vašich blízkých. Je však nutné počítat s tím, že adresát v den, kdy zprávu napíšete, dostane do schránky ověřovací mail, který musí potvrdit.

Před odesíláním určíte, v jaké datum a hodinu by vaše zpráva měla přijít. Ty nejodvážnější projekty nabízejí i 50 let vzdálenou budoucnost.

A pro fanoušky klasické korespondence existuje dokonce i funkce, díky které za menší poplatek dostanou dopis v papírové podobě.

Co svému budoucímu já napsat?

Záleží jen na vás, čím svou zprávu do daleké budoucnosti naplníte. Můžete psát o nějakém silném zážitku, který byste neradi zapomněli, a už teď je vám jasné, že si o něm za pár let nebo měsíců rádi přečtete. Nebo si sepište seznam předsevzetí, ať můžete později posoudit, jak moc úspěsní jste v jejich plnění byli. Pište o svých snech, plánech, o věcech, které právě teď řešíte. V každém případě bude jednou zajímavé srovnat, jak se za tu dobu změnil váš způsob přemýšlení, priority nebo životní cíle. Možná zjistíte, že se vaše dráha ubírá přesně tím směrem, jaký jste si kdysi naplánovali, nebo naopak bude vše úplně jinak. Nechte se překvapit.

Dostat můžete i papírový dopis.

Přidejte také fotografie

Využijte příležitosti a připojte ke své zprávě do budoucnosti také fotografie, obrázky nebo jiné dokumenty, které s obsahem vašeho e-mailu souvisí. Ať už to bude fotografie účesu, který si snad jednou odvážíte nechat udělat, nebo životopis, abyste mohli za dvacet let srovnat, kolik položek v něm přibylo.

 

Co bude v tom vašem e-mailu do budoucnosti? Podělte se o to s námi v komentářích, nebo na našem Facebooku.


Foto: Photl.com

Podobné články